Eesti turismi turundusteoks tunnistati Ida-Viru küllakutsekampaania

Narva

Eesti turismi turundusteoks tunnistati Ida-Viru küllakutsekampaania

EAS õnnitleb turismi turundustegu võitjat
Sisukord

Täna valiti esmakordselt Eesti turismi turundustegu. Parimaks turundusteoks tunnistati seiklusmaa Ida-Virumaa küllakutsekampaania.
„Turismisektorile on see lähiajaloo kõige raskem aasta, kuid konkursile esitati üle Eesti koguni 30 projekti, mis pakkusid uuele olukorrale vastuseks nutikaid lahendusi,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

Konkursi võitis end Eesti seiklusmaana tugevalt turundanud Ida-Virumaa küllakutsekampaania. Mai lõpus tehti küllakutsumise talgud, kaaludes, et olukorras, kus kõik võitlevad siseturisti eest, on kõige mõjusam isiklik kutse. Sotsiaalmeedias jagati taaskohtumisi #koosidavirus, kampaanialeht pakkus näidistegevusi. Tulemus: ööbimiste kasvuga jõuti suvel Eesti esikolmikusse, rekord juunis.
Võit selgus hääletuse teel. 4 finalisti said kokku 851 häält, neist 422 sai Ida-Viru. Tulemused näitab, et kogukonnale läks see ettevõtmine tõesti korda.

Konkurss oli väga tugev- suur osa tugevamatest ja tuntumatest sihtkohtadest ja ettevõtetest osalesid. Kõigile turismiarendajatele on reklaam mida sellise tiitli võit tähendab nüüdsel koroonaajal ülioluline.
Finalistid olid Ida-Viru turismiklastrile lisaks:
• AHHAA teaduskeskuse foobiate näituse turundus
Viirelaiu Läti kampaania
• Vok Dams Group “Global virtual solutions

Taset näitab ka see, et 30 kandidaadi hulgas olid muu hulgas tuntud suured sihtkohad, objektid:
• Nt.Rakvere Vallimägi, vabaõhukeskuse käivitamine, Rakvere linn lõi tingimused, ettevõtjad tulid kaasa, loodi võimas üritusturismi infrastruktuur.

• Seikle sel suvel tartumaisuses – korraldaja Visit Tartu koostöös Tartu linna ja ligi 100 turismiettevõtetega

• Kutsed Pärnusse – korraldaja Visit Pärnu. Siseturismi kampaania „Puhka jälle päriselt, Pärnus!“;
Kõigi kandidaatide kirjeldused on Visit Estonia blogis .

Meelis Kuusk, Ida-Viru kampaania eestvedaja: Edu tõi see, et meie suvine küllakutsumise kampaania kõnetas meie piirkonna inimesi. Ühelt poolt sooviti oma lähedastega kohtuda. Teisalt aga kohalikud usuvadki, et siin on ilus ja põnev piirkond ja seda teatakse liia vähe. Tulge külla- meil on tore!

Pikem EAS pressiteade

Jaga
Soovitused