Klastri partnerid - Ida-Viru Ettevõtluskeskus ja omavalitsused

 

 

Klastri partnerid

 

Ida-Viru turismiklastri partnerid

 

Turismiklastri käivitasid Ida-Viru tugevad turismiteenusepakkujad ja omavalitsused 2008 a.sügisel.
Eestvedajad ehk Ida-Viru turismi Tähelennustartijad olid Piia Tamm Jõhvi Kontserdimajast, Terje Rattur (Bürkland) Saka Mõisast, Andres Toode Narva muuseumist, Tarmo Bachman Meresuu SPAst, Kristi Markov (Kivestu) Toila SPAst, Ainar Varinurm Põlevkivimuuseumist, Kristina Ernits Jõhvi turismiinfost, Ene Raudar ja Paul Kesküla Illuka vallast, Tauno Võhmar Jõhvi linnast, Tiit Salvan Toila vallast, Veikko Lulalaid Vaivar vallast, Aivar Surva Mäetaguse vallast, Enn Käiss Eesti Kaevandusmuuseumist.
Esimene leping sõlmiti 29 partneriga 30.september 2009.Koordinaatoriks valiti Ida-Viru Ettevõtluskeskus.

Ida-Viru Turismiklastri saamislugu videot saad näha siin.

Partnerid 2021.a.

Põhipaketi partnerid (21 tk)

Kampaaniapaketi partnerid (17 tk)

Baaspaketi partnerid ( 12 tk)

Tere tulemast Ida-Viru Turismiklastrisse! Klastripaketid.

Turismiklaster on avatud võrgustik ja kõik Ida-Virus tegutsevad turistile teenust pakkuvad ettevõtted, asutused on oodatud meiega liituma. Klastrit koordineerib Ida-Viru Ettevõtluskeskus SA, kes teeb lepingud (põhipakett), arved (väikepakett).

Klastri eesmärk on viia Ida-Viru Eestis Tallinna järel nr.1 turismisihtkohaks 2030+.

Tegutseme 5 suunas 3l turul: Eesti, Soome, Vene. Põhisihtrühm lastega pered (5-12-a.) ja Eesti turul ka täiskasvanud paarid+sõpruskonnad.

Bränd: Ida/Viru Seiklusmaa.

Klastripartnerid on välja töötanud paketid: põhipakett ja väikepakett. Need erinevad klastri poolt pakutava teenuse mahu ning sellest tulenevalt ka hinna poolest. Väikeettevõtted võivad osaleda põhipaketis, samas suurtele ettevõtetele pakume eelkõige põhipaketti.

1. Turismiklastri PÕHIPAKETT

Paketi partner saab osaleda kogu klastri tegevuses (s.h.välisturgudel). Suures pildis on aastaplaan selline:

1.Turundus (13 kampaaniat 3 turul, 5 messi, idaviru.ee ja sotsiaalmeediakanalid, muu turundus s.h. seiklusmaa kaarid)

2.Tootearendus – Narva piiripunkti arendus, bussisildid, külastajateekond jms.

3.Ühine müük– GoTravel ühispaketid

4.Koolitused, õppereisid

5.Turismimaks- arutelufaasis hetkel edasilükatud

Juhtimine- Ida-Viru turismisihtkoha tootearendus-turunduse strateegia ja tegevusplaani

Seiklusmaa 2.0 elluviimine ja vahendite kaasamine.

Põhipaketiga saab liituda lepingu alusel. Lepingud on 4-ja aastased. Rohkem infot turismikoordinaator Kadri Jalonen kadri.jalonen@ivek.ee 

2. Turismiklastri VÄIKEPAKETT)

2.1. KAMPAANIAPAKETT

1)Eesti turu kampaaniad ja sotsiaalmeedia

  • uudised/pakkumised Seiklusmaa Ida-Viru mailiuudiskirjas, vastavalt uudiste olemasolule.
  • Uudised sotsiaalmeedias (Ida-Viru Sõbrad, Instagram)
  • osalemisvõimalus oma teenusega 4s Eesti turu kampaanias (Talveseiklus, Kevadseiklus, Toidukuu, Parim uus seiklus).

2)Lisaks kogu BAASPAKETI sisu

  • andmed idaviru.ee veebis,
  • kontakt ja põhiteenus Ida-Viru turismikaardil
  • osalemine turismiklastriga välisturuüritusel läbi põhitrükise milleks on turismikaart- erinevad messid jms.
  • TourEst messil väljas materjalidega, tööl.
  • osalemine infovoos: klastri üldlistis; info sisu ca statistika, koosolekud, koolitused jm arendusvõimalused.
  • osalemine klastri poolt korraldatavatel tasuta ja tasulistel koolitustel. Tasulistel koolitustel osalemine soodustingimustel;
  • saada klastrist tuge uute turismitoodete väljaarendamisel ja ristturundusel– klastri tugevuseks on erinevate teadmiste ja kogemustega partnerid.

2.2.BAASPAKETT e.lihtsalt pundis

  • andmed idaviru.ee veebis,
  • kontakt ja põhiteenus Ida-Viru turismikaardil
  • osalemine turismiklastriga välisturuüritusel läbi põhitrükise milleks on turismikaart- erinevad messid jms.
  • TourEst messil väljas materjalidega, tööl.
  • osalemine infovoos: klastri üldlistis; info sisu ca statistika, koosolekud, koolitused jm arendusvõimalused.
  • osalemine klastri poolt korraldatavatel tasuta ja tasulistel koolitustel. Tasulistel koolitustel osalemine soodustingimustel;
  • saada klastrist tuge uute turismitoodete väljaarendamisel ja ristturundusel– klastri tugevuseks on erinevate teadmiste ja kogemustega partnerid.
Liitumine ja rohkem infot: turismikoordinaator Kadri Jalonen kadri.jalonen@ivek.ee 

Jaga